بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند
سرخط خبرها

قابلیت جدید تردز (Threads)‌ | پست‌هایتان را ویرایش کنید

  • کد خبر: ۱۸۵۴۴۴
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
قابلیت جدید تردز (Threads)‌ | پست‌هایتان را ویرایش کنید
چنان‌که برخی خبر داده‌اند، به‌زودی گزینهٔ ویرایش در تردز فعال خواهد شد، قابلیت جدیدی که وضع این اپلیکیشن را در برابر X (توئیتر سابق) بهتر خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، آن‌طور که الساندرو پالوزی در X (توئیتر سابق) گزارش کرده است، گزینهٔ ویرایش ــ که متا دارد بستر آن را در تردز فراهم می‌کند ــ به شما امکان خواهد که پست‌ها را تا ۵ دقیقه پس از انتشار آن‌ها ویرایش کنید. مدیر اینستاگرام، آدام موسری، اندکی پس از راه‌اندازی این اپلیکیشن در ژوئیه، تأیید کرد که گزینهٔ ویرایش در فهرست ویژگی‌های بالقوه قرار دارد؛ و، حال که پالوزی به جزئیاتی در این زمینه پی برده است، محتمل است که این ویژگی به‌زودی در دسترس عموم قرار بگیرد.

پالوزی نوشته است:

من فکر می‌کنم گزینهٔ ویرایش از آن قابلیت‌هایی است که فقدانش در تردز بیشتر از هر چیز دیگری احساس می‌شود؛ بنابراین، خوشحالم این اندک‌شواهد را می‌بینم که نشان می‌دهند متا احتمالاً به فعال‌کردن این ویژگی نزدیک‌تر می‌شود. من که جزئیات زمان‌بندی احتمالی را جویا شدم، متا بلافاصله درخواستم را اجابت نکرد، اما باز هم خوش‌بینم که به همین زودی گزینهٔ ویرایش را ببینیم. چند ماه پس از راه‌اندازی این برنامه، متا برخی ویژگی‌های کم‌ارزش آن را حذف کرده است.

همان‌طور که موسری، روز پنجشنبه، اعلام کرد، متا، همچنین، مشغول این است که قابلیت عوض‌کردن پروفایل‌های تردز را فعال کند که با فشردن چندثانیه‌ای برگهٔ پروفایل در صفحهٔ گوشی ممکن خواهد شد.

منبع: The Verge

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->